444 04 05
‘Evden eve taşımacılar aslında o kadar hayati öneme sahip ki, bunu, bu işi yapanları dinleyince daha iyi anlıyoruz.

Sadi Özdemir – Salı, 7 Aralık 2004 Hürriyet

İlk seferinden bile iyiydi bu takım. Müthiş bir hızla ortalığı toparladılar. Bir kere bile birbirlerine yüksek sesle hitap etmeden, takım ruhu içinde işlerini bitirdiler. Sonra da yeni evi kurup gittiler.Özetle iki yıl içinde Hayrioğlu kalite standartlarını değiştirmemişti. Hatta geliştirdiğini bile söyleyebilirim.

Sinan Ceylan. Emre Aköz XL – Cumartesi, 08 1998 Milliyet

… Gördük ki taşımacılık gibi bir sektörde de yönetimin tüketiciye yönelik çalışma prensipleri her seviyedeki elemana öğretilmiş ve uygulatılmış.Bu da Hayrioğlu’nda bir kurum kültürü oluşturmuş. Hizmet sektöründe bu kadar dakik, profesyonelce, güleryüzlü çalışan bir firmayı tanıdığım için mutluyum.

Meral Tamer Tüketici Gözüyle – Çarşamba, 28 Haziran 1996